Μαρτυρία μαθητών της Δ’ τάξης: “Αφού μάθαμε να περπατάμε στον δρόμο ακολουθώντας τους κανόνες οδικής ασφάλειας, είπαμε να οδηγήσουμε και το ρομποτάκι bee-bot στην πόλη. Έτσι σχεδιάσαμε μια πόλη με δρόμους, πινακίδες και κτήρια. Χρησιμοποιήσαμε χαρτόκουτα από γάλα και χυμό, κλαδάκια και ποπ-κορν για τα δέντρα, πολύχρωμα χαρτόνια για τη διακόσμηση των κτηρίων. Σχεδιάσαμε τη … Συνεχίστε να διαβάζετε το STEM-ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί
STEM-ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
Μαρτυρία μαθητών της Δ’ τάξης: “Αφού μάθαμε να περπατάμε στον δρόμο ακολουθώντας τους κανόνες οδικής ασφάλειας, είπαμε να οδηγήσουμε και το ρομποτάκι bee-bot στην πόλη. Έτσι σχεδιάσαμε μια πόλη με δρόμους, πινακίδες και κτήρια. Χρησιμοποιήσαμε χαρτόκουτα από γάλα και χυμό, κλαδάκια και ποπ-κορν για τα δέντρα, πολύχρωμα χαρτόνια για τη διακόσμηση των κτηρίων. Σχεδιάσαμε τη … Συνεχίστε να διαβάζετε το STEM-ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ.